В методичному кабінеті училища є все необхідне для забезпечення плідної роботи і викладачів, і майстрів виробничого навчання. Завідує кабінетом методист Скрипак Таміла Михайлівна.
Тут проходять наради, засідання методичних комісій, готуються відкриті
уроки та виховні заходи, працює школа педагога початківця...
Основними напрямками методичної роботи є:
v - створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, надання практичної допомоги;
v - вивчення якості забезпечення навчально-виховного процесу навчальними планами, програмами, підручниками;
v - конкретний аналіз стану навчально-виховного процесу, моніторингові обстеження;
v - керівництво і координація роботи індивідуальних, комплективних і групових форм організації методичної роботи.
В училищі створена і працює методична комісія. Робота методичної комісій в межах методичної проблеми училища спрямована на пошук, розробку та впровадження у навчальний процес інноваційних освітніх технологій, на підвищення педагогічної компетентності та покращення фахової майстерності педпрацівників; поліпшення матеріально-технічної та навчально-методичної бази кабінетів та лабораторій; впровадження у навчальний процес передового педагогічного досвіту. Завдяки доступу до мережі Internet адміністрація училища, педагогічні працівники та учні мають змогу отримати додаткову інформацію як з метою використання її у навчальних цілях, так і з метою самовдосконалення при здійсненні самоосвіти. З метою вдосконалення комп’ютерної грамотності педагогічних працівників в училищі постійно проводяться заняття з оволодіння ними необхідними у роботі комп’ютерними програмами. Згідно плану роботи постійно проводяться засідання педагогічної ради, інструктивно-методичні наради, педагогічні читання, науково-практичні семінари, педагогічні виставки. Поширеною формою методичної роботи з молодими спеціалістами і малодосвідченими викладачами стали школи малодосвідченого викладача. До змісту роботи було включено вивчення методики проведення уроків, розробки навчально-плануючої документації, впровадження інноваційних та комп’ютерних технологій. Однією з форм методичної роботи є самоосвіта педагогічних працівників. План самоосвіти включає такі напрямки:
- творче вивчення і використання передового педагогічного досвіду;
- складання методичних розробок уроків, написання доповідей, рефератів, використовуючи сучасні освітні технології.
|