Дирекція навчального закладу завжди заохочувала та ставила в пріоритет добре ім’я учасника освітнього процесу та його репутацію як члена освітянської спільноти. Проте раніше поняття академічної доброчесності було дещо розмитим, та з прийняттям Закону України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII, який визначає поняття академічної доброчесності як «сукупністьетичних принципівта визначених закономправил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метоюзабезпеченнядовіридо результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень», ситуація кардинально змінилась. Віднині академічна доброчесність з поняття неписаного перетворилась на норму Закону з чітко визначеними тлумаченнями, правилами, критеріями, вимогами та санкціями. Керуючись цим законом, в закладі було розроблено та затверджено Положення про академічну доброчесність з чітким описом основних понять, порядком виявлення порушень академічної доброчесності та встановлення відповідальності учасників освітнього процесу за конкретні випадки порушень. З Положенням про академічну доброчесність новоприбулі здобувачі освіти та педагогічні працівники знайомляться при вступі на навчання/прийнятті на роботу.