26 лютого відбулися педагогічні читання на тему: «Новітні технології навчання: тенденції впровадження».
Невід’ємною частиною методичної роботи навчального закладу є педагогічні читання. Метою педагогічних читань є удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, оновлення інформаційного та методичного забезпечення навчально-виробничого та виховного процесу, впровадження нових технологій, форм і методів професійної підготовки учнів, сприяння творчому та професійному зростанню педагогів.
Із вступним словом виступила методист Скрипак Т.М., яка зазначила, що модернізація системи освіти потребує нових підходів до змісту і організації навчання на різних рівнях. Сучасний стан національної освіти підтверджує необхідність впровадження інноваційних технологій з метою пошуку ефективних шляхів розвитку змісту, форм і методів навчання, які сприятимуть інтелектуальному, емоційному, професійному розвитку особистості. Методист зупинилась на складових успішного впроваження нових освітніх методик: коучинг технологій, технології перевернутого навчання, гуманної технології Ш.О. Амонашвілі.
Змістовними і цікавими були виступи педагогів:
- Модульно – компетентнісний підхід, як важливий чинник якісної підготовки кваліфікованого робітника з професії «Вишивальник». – директор Демчук Н.В.
- Впровадження кейс – технологій на уроках конструювання та моделювання одягу – викладач Харусь Т.І
- Мотивація учнів до навчання на уроках спецдисциплін – викладач Фурман Н.В.
- Технології ВЕБ 2.0 в навчальному процесі – викладач Демчук Ю.М.
- Формуваня активності учнів як умова підвищення ефективності уроку виробничого навчання – майстер в/н Окаянюк І.С.
- Сучасні наочні методи та засоби на уроках в/н з спеціальності «Дизайн» - майстер в/н Оскома М.В.
- Сучасні підходи до формування професійної майстерності учнів з професії « Оформлювач вітрин, приміщень та будівель». – майстер в/н Дорошкевич Л.В.
- Форми, функції, види і методи контролю за навчально – пізнавальною діяльністю учнів на уроках рисунку та живопису. – викладач Куцман А.В.
Досвід, презентований педагогами під час заходу, засвідчив їхню високу професійність, викликав масу зацікавленості та обговорення, так як теми педагогічних читань були вибрані актуальні.
|