З 24 -28 лютого в училищі проходив предметний тиждень з професії Вишивальник та спеціальності Декоративно-прикладне мистецтво.
В рамках тижня було проведено конкурс серед учнів спеціальності Декоративно-прикладне мистецтво На кращу власну композицію для оздоблення чоловічої сорочки. Переможцем конкурсу стала учениця групи № 1 Ковалишина Юлія.
Учасники нонкурсу
І тур конкурсу фахової майстерності серед учнів (теоретичний конкурс). Учні виконували письмову роботу.
Учні професії Вишивальник, групи № 2, 18, викладач Демчук Н. В. Учні спеціальності ДПМ, групи № 14, викладач Демчук Н. В.
ІІ тур конкурсу фахової майстерності серед учнів (практичний тур)
Було поставлене завдання:
- для учнів груп № 2, 18 оздобити серветку технікою качалочкова лиштва;
- для учнів групи № 14 оздобити серветку технікою хрестик.
Учні групи № 2, 18
Учні групи № 14
Згідно рішення журі переможцями конкурсу стали:
З професії Вишивальник:
І місце – Кукчевська Вікторія.
ІІ місце – Лебедюк Анастасія, Лукашевич Наталія.
ІІІ місце – Кузьмук Софія.
Зі спеціальності ДПМ:
І місце – Декалюк Юлія.
ІІ місце – Білевська Анастасія.
ІІІ місце – Васильчук Ананстасія,Полюшкевич Світлана.
Переможців нагороджено грамотами від адміністрації училища та вручено подарунки.
В училищі проходила виставка курсових та дипломних робіт, на якій було представлено вишиті рушники, чоловічі сорочки, жіночі блузи та сукні, скатертини. Вироби оздоблені техніками ручної вишивки: хрестик, мережки, лиштва, вирізування тощо; бісерною та об’ємною вишивкою.
Учні інших спеціальностей, а також працівники навчального закладу мали можливість відвідати виставку у актовій залі та переглянути усі роботи учнів.
Виставка курсових та дипломних робіт
Відвідувачі виставки
Відкритий урок: Методика застосування ігрової діяльності на етапі закріплення вмінь і навичок учнів на уроці в/н з теми: Виконання машинної ажурної вишивки простими і середньої складності візерунками та малюнками. Провели майстри в/н Окаянюк І. С., Кравчук Т. Т.
Урок проходив у формі гри – КВК, де дві команди – це учні групи № 2 та 18 професії Вишивальник. Досить доречним було проведення уроку у формі гри, так як це був підсумковий урок по темі. Успіхи обох команд оцінювало журі у складі: Демчук Н. В., Скрипак Т. М., Зінченко Г. В.
Структура уроку відповідала типові. Усі учасники команд були активними під час гри, адже від цього залежав успіх команди в цілому. Під час проведення уроку був використаний комп’ютер та проектор, домашнє завдання учні презентували у вигляді мультимедійної презентації. Дидактичне забезпечення уроку відповідало темі та меті. Урок проведений на граному рівні, методична мета розкрита в повному обсязі.
На фото представлені учасники команд під час проведення уроку.
|